Bridging the digital divide! We aim to inspire young men and women to reach for the skies in ICTs in a safe and healthy environment. P.O. Box 309 Bamenda, Republic of CameroonEmail:corneliustawong@gmail.com

Nouveauté: Cliquez Pour Traduire Mon Blog En Français

Monday 23 March 2015

North West Elite March Past To Support H.E. Paul BIYA And The Military In The Fight Against Boko Haram

Mr. Atanga Nji Paul I di see you. Boko Haram na small terrorist for u one.Kill all them. we dey for ur back.
Pa Simon Achidi Achu I dey with you. 'Politic na njangi' Boko Haram na weti? Them di hide face becos them bi na nothing people. Pa mey that march past finish anything nathing thing whe i di hide. nobeso Fon Chafah? Suteh Mbeh them dey di march too. All nchinda them for palace for North west wina finish kill Boko Haram.
Mr. Yang Philemon no konto for me. I di see you and I dey for your back except for palaver whe you over konto.

No comments:

Post a Comment

Software